ZEBRAVINK .vogelpraat.nl

Ga naar discussie: VorigeVolgende
Ga naar: Kies forumKies discussieNieuwe discussieZoekenLog in
pimpelmees zonder ring
Gepost door: Dhr. Bakker (IP gelogd)
Datum: 06 November 2006 17:42

Ik heb een pimpelmees gevonden zonder ring. Mag ik hem dan gewoon weggooien? Of zijn er nog mensen die hem graag willen hebben of opzetten?

Groetjes,

Re: pimpelmees zonder ring
Gepost door: anoniem (IP gelogd)
Datum: 08 December 2007 13:15

Je gooit toch geen levende pimpelmees zo maar weg of is hij al dood??En als hij dood is moet je de pimpelmees wel een eervolle begravenis geven.met rouwdienst en al voor de pimpelmees!!!!

Gepost door: Toet (IP gelogd)
Datum: 12 December 2007 11:51

Ik heb hier een gewonde Pimpelmees, 1 van zijn poten is er af. Dit is veroorzaakt door een muizenval die op het balkon lag. Wat moet ik met hem? Hij leeft nog en 2 uurtjes zijn al voorbij. Dierenambulance? ja pfff, degene die ze roept moet het ook gaan betalen. Dat heeft dus geen zin.

Heb je tips?

Gepost door: anouk (IP gelogd)
Datum: 15 December 2007 09:30

beste toet

tuurlijk moet je de dierenambulance bellen!!! in wat voor wereld leven wij als mensen nog geen eens wat geld willen betalen om een dier van het leven te redden!?!?!?!? hoe gaat het nu met hem? is hij al dood of nog niet?

groetjes anouk

Gepost door: johnathon (IP gelogd)
Datum: 17 May 2009 09:57

ja ik heb een ook vogel gevonden een pimpelmees ik vond hem een een vogelhuis met een touw om zijn poot(vast) hoelang weet ik niet daardoor is zijn hele poot dood ik ga hem niet naar een dieren ambulanse bellen dat kost geld dus ik verzorg hem zelf

Gepost door: Sandra (IP gelogd)
Datum: 29 May 2009 17:09

Je kunt 'm ook zelf wegbrengen. Heb ik ook een keer gedaan met een verdwaalde siergans. Ze boden aan 'm te komn halen, dus ik vraag me af of je eigenlijk wel moet betalen voor de dierenambulance.

Gepost door: Evi (IP gelogd)
Datum: 30 June 2009 19:36

Heb gisteren ook een meesje gevonden, de poes had het binnen gebracht. Hij probeert te vliegen maar kan niet op zijn pootjes staan hij zet zich op zijn kont neer. Momenteel woont hij in mijn schoendoos stiekem hoop ik wel dat hij toch niet zou wegvliegen. Het is nog een kleintje hij eet vliegjes en spinnen momenteel. Is het normaal dat hij niet op zijn pootjes kan staan en op zijn kontje zit? Hij kan wel takken vastgrijpen.

Mail me Bitch_named_evi@hotmail.com

gevonden pimpelmees
Gepost door: jessie tiggelman (IP gelogd)
Datum: 20 May 2015 16:47

Hoi mijn stiefvader heeft net een pimpelmees in onze tuin gevonden en hem eten en drinken gegeven hij zit nu in een doos met luchtgaten erin maar hij ademt heel moeilijk/uitbundog en kan niet goed op zijn poten staan... Wat nu te doen?

Uw naam: 
Uw e-mailadres: 
Onderwerp: 

© Vogelpraat.nl 2005 - 2019   -   Beheer: Johan Vermaas