ZEBRAVINK .vogelpraat.nl

Ga naar discussie: VorigeVolgende
Ga naar: Kies forumKies discussieNieuwe discussieZoekenLog in
Materiaal en hokken
Gepost door: Reinilde (IP gelogd)
Datum: 20 October 2006 10:28

Mijn vader is gestopt met duivensport omwille van gezondheidsredenen. Al zijn materiaal en de hokken zijn te koop.

o.a. constateurs, bestatiginspotjes, nestschotels en -lapjes, plastic bakken om eten te bewaren, voederbakjes, rustbankjes, waterfonteinen, kuismateriaal, rustbakken voor 12/8 duivinnen, weduwnaarsbakken voor 4 duiven boven elkaar, opleermanden, weduwnaarsmanden (voor 8, 2x6, 5, 4, 6, 3 en 2 duiven), plastic bad, broedmachine, kalk of plastic eieren, 160 drinkbakjes, 9 x 10 bakken voor jong duiven. De prijs is overeen te komen. De duivenhokken kan je komen halen (Kuurne) als je ze zelf demonteert.

Je belt het best naar mijn vader (Jan Van Wonterghem): 056/71 39 19

Re: Materiaal en hokken
Gepost door: david (IP gelogd)
Datum: 25 November 2006 22:15

Dag, ik ben wel geintereseerd, maar hoe is de staat van het duivenhok? Laat snel iets weten. Dank u!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging op 30/11/2006 08:21.

Gepost door: lisanne (IP gelogd)
Datum: 23 September 2007 17:49

hoi ik zoek een hoken voor de duiven

----------eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii---------------------------------------------
> Mijn vader is gestopt met duivensport omwille van
> gezondheidsreden
> zijn te koop.
>
> o.a. constateurs, bestatiginspotjes, nestschotels
> en -lapjes, plastic bakken om eten te bewaren,
> voederbakjes, rustbankjes, waterfonteinen,
> kuismateriaal, rustbakken voor 12/8 duivinnen,
> weduwnaarsbakken voor 4 duiven boven elkaar,
> opleermanden, weduwnaarsmanden (voor 8, 2x6, 5, 4,
> 6, 3 en 2 duiven), plastic bad, broedmachine, kalk
> of plastic eieren, 160 drinkbakjes, 9 x 10 bakken
> voor jong duiven. De prijs is overeen te komen. De
> duivenhokken kan je komen halen (Kuurne) als je ze
> zelf demonteert.
>
> Je belt het best naar mijn vader (Jan Van
> Wonterghem): 056/71 39 19

Re: Materiaal en hokken 10 meter
Gepost door: w kok (IP gelogd)
Datum: 12 February 2008 18:23

;) ik b ied aan een duiven hok van 12 meter met alle benodigheden ''vrraag prijs 3500 euro

Gepost door: Patricia (IP gelogd)
Datum: 05 August 2010 19:40

Te koop:

Twee houten duivenklokken van het merk Benzing.
Een computerklok van het merk Benzing. In goede staat.

Bieden.

Uw naam: 
Uw e-mailadres: 
Onderwerp: 

© Vogelpraat.nl 2005 - 2019   -   Beheer: Johan Vermaas