ZEBRAVINK .vogelpraat.nl

Ga naar discussie: VorigeVolgende
Ga naar: Kies forumKies discussieNieuwe discussieZoekenLog in
rijstvogel dood
Gepost door: samra (IP gelogd)
Datum: 12 December 2006 23:45

ik heb sinds 4 augustus dit jaar rijstvogels voor mijn verjaardag gehad, het was een liefdes koppel maar sinds gisteren is het mannetje overleden en het vrouwtje is naar hem op zoek overal in de kooi en heen en weer aan het rennen alles aan het onderzoeken maar hij komt niet terug :( wie kan mijn helpen wat kan ik doen???? moet ik een nieuwe aanschaffen of niet? ik ben heel erg verdrietig om deze vogel want hij zong altijd vrolijk en het was echt een lieverdje en ik wil echt niet dat het vrouwtje ook doodgaat, en bovendien heb ik een dochtertje van 7 maanden die er hartstikke goed op reageerde. wie heeft goede tips of weet raad hiermee laat het me alsjeblieft z.s.m. weten.

Re: rijstvogel dood
Gepost door: Ilse (IP gelogd)
Datum: 30 September 2007 14:55

Hier eenzelfde probleem. Alleen heb ik hier net het vrouwtje dood aangetroffen. Ook ik zou graag willen weten wat het handigst is! Een nieuwe erbij plaatsen? (in het verleden reageerde hij niet goed op andere vogels) En wat is vaak de overlevingskans van het overgebleven vogeltje? Tips zijn ook hier welkom!

Re: rijstvogel dood
Gepost door: debbie (IP gelogd)
Datum: 15 December 2007 10:04

Ah wat zielig voor jullie vogels!!!
misschien moet je er een ander ebij zetten denk ik maar dat weet ik niet zeker je zou natuurlijk eenn dierenarts kunen raadplegen omdat hij/zij veel van vogels af weet!

heel veer sterkte allebei
hoe gaat het nu met de vogels??

debbie

Uw naam: 
Uw e-mailadres: 
Onderwerp: 

© Vogelpraat.nl 2005 - 2019   -   Beheer: Johan Vermaas